Królestwo i najważniejszy wymiar bogów greckich. Na tronie zasiada tam Zeus, który obserwuje wszystko to, co dzieje się na Ziemi. Jest to dość niezwykła kraina, gdyż podłoże stanowią dla niej chmury, z kolei wyżej roznosi się wyłącznie nieboskłon. Dostać można się tutaj wyłącznie z pomocą specjalnego portalu.
Drugi z wymiarów greckich, siedziba boga Hadesa, miejsce zesłania dusz martwych. Dzieli się na trzy strefy: Pola Elizejskie, które są rajem dla zasłużonych person; Ereb, który jest niczym nie wyróżniającą się krainą, do której trafiają zwykli ludzie; Tartar, który jest więzieniem dla wrogów bogów oraz miejscem wiecznego cierpienia. By trafić do Hadesu należy przejść przez odpowiedni portal, następnie przepłynąć rzekę Styks z Charonem i minąć Cerbera, który chętnie przyjmuje nowych gości, rzadziej ich wypuszcza. Panuje tam różny klimat w zależności od miejsca, w którym się przebywa.
Królestwo ognia zamieszkiwane przez przez Surtura oraz ognistych gigantów. Panuje tam wysoka temperatura, a niebo pokryte jest niemal w całości dymem, które przesłania słońce. Jest ono zatem zawsze czarne, a oświetlenia dostarcza ogień.
Jeden z dziewięciu światów. Ojczyzna elfów. Klimatem przypomina ten europejski, umiarkowany z tą różnicą, że osady nie są tak zurbanizowane, zatem na pewno jest tu więcej roślin.
Stolica świata nordyckiego, kraina bogów, którą zamieszkuje Wszechojciec Odyn wraz z wieloma innymi bogami. Jest to wyspa, utrzymująca się na ramionach czterech krasnoludów. Zurbanizowana, a jednocześnie ze sznytem historycznym, bowiem dalej Asgardczycy chodzą w zbrojach niczym w średniowieczu. Można się tutaj dostać tylko za pomocą Bifrostu.
Jeden z najstarszych wymiarów nordyckich, zamieszkiwany przez bogów Wanów. Klimatem przypomina bardzo ten ziemski, dlatego znajdzie się tutaj zarówno strefy umiarkowane, jak i tropikalne czy arktyczne.
Jeden z dziewięciu światów. Kraina umarłych rządzona przez boginię Hel, do której trafiają dusze niegodne wstąpienia do Walhalli. Panuje tam chłód oraz rzadko kiedy jest jasno.