Przygotowana została specjalna loteria, w której do wygrania są różne nagrody. Główną jest kupon na nową moc, która od razu osiągnie maksymalny poziom 100/100 [POZIOM V]. Pod pozostałymi numerkami znajdują się również inne ciekawe prezenty, dlatego zachęcamy do brania udziału w loterii.
Zasady: 1. Loteria trwa od 15.04.2022 do 25.04.2022. Losy w późniejszym terminie nie będą uwzględniane. 2. Każdej postaci przysługują 2 losy zwykłe oraz 1 los dodatkowy, który można otrzymać za stworzenie projektu eliksiru lub bestii, nie będących częścią forumowego informatora. Można więc zgłaszać się po nagrody również multikontami, ale jeśli chce się nimi otrzymać dodatkowy los, trzeba przygotować kolejny opis bestii/eliksiru. Wybieramy z przedziału 1-100. 3. Wymogiem udziału w loterii jest zaakceptowana Karta Postaci oraz status aktywnego gracza. 4. Pod każdym numerem znajduje się jakaś nagroda, nie ma pustych losów. 5. Postacie adminów biorą udział w loterii, ale zamiast wybierania numerów z przedziału 1-100, liczby są losowane i jeśli ktoś trafi nagrodę główną, losowanie zostaje powtórzone. 6. Losy należy podawać tylko dla konta, dla którego są one przeznaczone (czyli w przypadku dwóch postaci, prosimy o dwa osobne posty). 7. Lista wybranych liczb przez graczy będzie uzupełniana w tym temacie na bieżąco (razem z nagrodami, które kryły się pod numerami). 8. Nie ma możliwości powtarzania losowania. 9. Nie ma możliwości wzięcia przez dwie postacie losu z tym samym numerem, więc kto pierwszy ten lepszy ;)
Poniżej lista kodów, które są wam potrzebne do otrzymania nagród:
Kod:
[b]Imię i nazwisko postaci: [/b] [b]Wybrane numerki: [/b]
1. Wylosowany eliksir poziomu IV - eliksir gigantyzmu 2. Wylosowana umiejętność stała - powstrzymanie hartu ciała 3. 5 punktów zwykłych 4. 5 punktów boskich 5. Wylosowana boska broń - glewia zaklęta w skórzanej bransolecie 6. 5 punktów zwykłych 7. Wybrana umiejętność stała 8. 10 punktów boskich 9. 5 punktów zwykłych 10. 5 punktów boskich 11. 5 punktów zwykłych 12. 10 punktów zwykłych 13. 5 punktów zwykłych 14. 5 punktów boskich 15. 5 punktów zwykłych 16. Wylosowany eliksir poziomu IV - eliksir gigantyzmu 17. 10 punktów zwykłych 18. Wybrana umiejętność stała 19. Wylosowana umiejętność stała - odporność na kradzież 20. 5 punktów zwykłych 21. 5 punktów boskich 22. Wybrany eliksir poziomu V 23. 5 punktów zwykłych 24. 10 punktów zwykłych 25. Wybrana umiejętność stała 26. 5 punktów zwykłych 27. Wylosowany eliksir poziomu V - wywar z toksyn 28. 5 punktów boskich 29. 5 punktów zwykłych 30. Magiczny przedmiot niespodzianka 31. 10 punktów boskich 32. 5 punktów zwykłych 33. Wybrana boska broń 34. 5 punktów boskich 35. 5 punktów zwykłych 36. 10 punktów boskich 37. 5 punktów zwykłych 38. 5 punktów boskich 39. 5 punktów zwykłych 40. 10 punktów boskich 41. 5 punktów zwykłych 42. Wybrany eliskir poziomu V 43. 5 punktów boskich 44. 5 punktów zwykłych 45. Wylosowana umiejętność stała - odporność na iluzje 46. 10 punktów zwykłych 47. 5 punktów zwykłych 48. 5 punktów boskich 49. 5 punktów zwykłych 50. Wylosowana boska broń - maczeta zaklęta w zegarku na rękę 51. Wylosowana boska broń - długa kosa zaklęta w złotym pierścionku 52. 5 punktów boskich 53. Wybrana umiejętność stała 54. 5 punktów zwykłych 55. 10 punktów zwykłych 56. 5 punktów zwykłych 57. 5 punktów boskich 58. 5 punktów zwykłych 59. Wylosowana umiejętność stała - blokada umysłu 60. Wylosowany eliksir poziomu IV - eliksir gigantyzmu 61. 10 punktów boskich 62. 5 punktów zwykłych 63. 5 punktów boskich 64. Wybrana umiejętność stała 65. 5 punktów zwykłych 66. 10 punktów boskich 67. Wylosowany eliksir poziomu IV - remedium 68. 5 punktów zwykłych 69. 5 punktów boskich 70. 5 punktów zwykłych 71. Magiczny przedmiot niespodzianka 72. 10 punktów zwykłych 73. 5 punktów zwykłych 74. Wybrany eliksir poziomu IV 75. 5 punktów boskich 76. Wylosowana boska broń - krótki miecz zaklęty w naszyjniku 77. 5 punktów zwykłych 78. 10 punktów zwykłych 79. 5 punktów zwykłych 80. Wybrana umiejętność stała 81. 5 punktów boskich 82. 5 punktów zwykłych 83. Kupon na odblokowanie nowej mocy [POZIOM V] 84. 10 punktów boskich 85. 5 punktów zwykłych 86. 5 punktów boskich 87. 5 punktów zwykłych 88. Wylosowana umiejętność stała - odporność na oślepienie 89. 10 punktów boskich 90. 5 punktów zwykłych 91. Wylosowany eliksir poziomu V - furia Heraklesa 92. 5 punktów boskich 93. 5 punktów zwykłych 94. 10 punktów zwykłych 95. Wylosowana umiejętność stała - niewykrywalność 96. 5 punktów zwykłych 97. 5 punktów boskich 98. Wybrany eliksir poziomu IV 99. 5 punktów zwykłych 100. Boska broń zaklęta w wybranym przedmiocie
Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Nie 01 Maj 2022, 14:31, w całości zmieniany 8 razy
Imię i nazwisko postaci: James Moore Wybrane numerki: 28 i 71
Stwórz swoją bestię Nazwa bestii: Kirin Opis bestii: stworzenie podobne do jelenia, jego poroże jest ostre, a wokół oczu, brzucha, szyi czy na nogach ma twardą, szarą skorupę, która chroni wrażliwe miejsca. Na kopytach oprócz pancerza ma również zielonkawe włosy podobne do wodorostów, które pozwalają mu wyjść nawet z głębokich, bagnistych obszarów. To, co z pewnością się rzuca w oczy to jego puszysty ogon. Kirin nie jest stworzeniem groźnym, spotkanie go uważano za łaskę bogów, dobry znak, ponieważ pomagał wyjść wędrowcom z opresji, gdy zabłądzili w lasach, górach czy bagnistych terenach. O uratowanych, twierdzących, że spotkali Kirina, mówiono, że szczęście bogów im sprzyja. Włosy z jego ogona używane były do eliksirów ochronnych, uzdrawiających, a szczególnie tych, które pozwalały odnaleźć zgubione rzeczy czy nawet ludzi. Proponowany poziom: I
Proponowany obrazek to ten: Kirin, trzeba mu tylko główkę wyciąć tak w kółko jak to macie w bestiariuszu, a ja nie wiem jak się tak wycina. Chyba, że to nie legalne, ale ten obrazek najlepiej mi pasuje. XDD Przejrzałem bestiariusz i chyba nie ma takiego stwora. XD Oczywiście to tylko taki zarys pomysłu, jeśli się podoba ale coś nie tak to można zmodyfikować.
Imię i nazwisko postaci: Isabelle Lancaster Wybrane numerki: 10 i 100
Stwórz swój eliksir Nazwa eliksiru: regenerujący organy wewnętrzne Składniki: 250 ml krwi półboga, najlepiej grupa 0 Rh-, włos dziecka Asklepiosa, świeżo wyciśnięty sok z aloesu, Czas przygotowania: 2 dni Opis: pomaga na uszkodzone organy lub po operacjach czy przeszczepach, należy wstrzykiwać go małych ilościach dwa razy dziennie przez tydzień lub dłużej, jeśli organy były naprawdę w kiepskim stanie. Eliksir jest wykonywany pod określoną grupę krwi. Osoba z 0 Rh - nie może przyjąć eliksiru robionego pod A Rh+, chodzi o zgodność krwi, jak przy przeszczepach czy transfuzji. Dlatego często używana jest krew osób 0 Rh -, ponieważ każdy może ją przyjąć. Wymieszane składniki należy przetrzymywać jeden dzień w chłodnym miejscu (temperatura nie może być na minusie), następnie kolejną dobę w ciemności w temperaturze pokojowej. Uwagi: eliksir potrzebuje czasu, podany podczas walki nie jest w stanie od razu zregenerować organu, wtedy z pewnością przyda się pomoc dziecka Asklepiosa. Wstrzyknięcie preparatu i użycie boskiej mocy leczenia działa cuda. Proponowany poziom: IV
Imię i nazwisko postaci: Cassandra Sarris Wybrane numerki: 1 i 6
Admin
Admin
Re: Loteria - niespodzianki od zajączka 2022! Sob 16 Kwi 2022, 10:07
James Moore, wyniki:
28. 5 punktów boskich 71. Magiczny przedmiot niespodzianka Dodatkowy los za stworzenie bestii.
Isabelle Lancaster, wyniki:
10. 5 punktów boskich 100. Boska broń zaklęta w wybranym przedmiocie Dodatkowy los za stworzenie eliksiru.
Cassandra Sarris, wyniki:
1. Wylosowany eliksir poziomu IV - eliksir gigantyzmu 6. 5 punktów zwykłych
James Moore
Re: Loteria - niespodzianki od zajączka 2022! Sob 16 Kwi 2022, 18:02
Imię i nazwisko postaci: James Moore Wybrane numerki: 18
Isabelle Lancaster
Re: Loteria - niespodzianki od zajączka 2022! Sob 16 Kwi 2022, 18:26
Imię i nazwisko postaci: Isabelle Lancaster Wybrane numerki: 88
Mam nadzieje, że mi wszystkie te nagrody zapisujesz Corvus w swoim tajnym zeszyciku. XD
Iris Grimsdóttir
Re: Loteria - niespodzianki od zajączka 2022! Nie 17 Kwi 2022, 09:48
Imię i nazwisko postaci: Iris Grimsdóttir Wybrane numerki: 74, 29
Admin
Admin
Re: Loteria - niespodzianki od zajączka 2022! Nie 17 Kwi 2022, 10:00
James Moore, wyniki:
18. Wybrana umiejętność stała
Isabelle Lancaster, wyniki:
88. Wylosowana umiejętność stała - odporność na oślepienie
Iris Grimsdóttir, wyniki:
29. 5 punktów zwykłych 74. Wybrany eliksir poziomu IV
Odysseas Spyros
Re: Loteria - niespodzianki od zajączka 2022! Nie 17 Kwi 2022, 13:00
Imię i nazwisko postaci: Odysseas Spyros Wybrane numerki: 43, 67, 92 (jeśli bestia przejdzie)
Stwórz swoją bestię Nazwa bestii: Chupacabra Opis bestii: Propozycja obrazka Potwór wielkości dorosłego niedźwiedzia, którego charakterystycznymi elementami są: długie kły (zarówno w górnej jak i dolnej części szczęki), czerwone oczy, długie pazury w kończynach przednich oraz kolce pokrywające przestrzeń od czubka głowy bestii, aż do połowy pleców, idące wzdłuż kręgosłupa. Całość zakończona jest długim ogonem, który jest jednym z nielicznych słabych punktów chupacabry. Istnieje kilka podgatunków tego potwora, które poza niebezpieczeństwami wynikającymi z ich budowy, mogą postraszyć herosów kwasem czy nawet ogniem. Najczęściej można go spotkać w ciepłym klimacie lasów deszczowych. Znane są przypadki żerowania również na sawannach oraz pustyniach. Proponowany poziom: 5
Killian Torres
Re: Loteria - niespodzianki od zajączka 2022! Nie 17 Kwi 2022, 15:49
Imię i nazwisko postaci: Killian Torres Wybrane numerki: 7 i 17
Viviana Gaviria
Re: Loteria - niespodzianki od zajączka 2022! Nie 17 Kwi 2022, 19:54
Imię i nazwisko postaci: Viviana Gaviria Wybrane numerki: 33 & 99
Gabriela Glavaš
Re: Loteria - niespodzianki od zajączka 2022! Nie 17 Kwi 2022, 21:24
Imię i nazwisko postaci: Gabriela Glavas Wybrane numerki: 64 i 46
Imię i nazwisko postaci: Jade Grey Wybrane numerki: 25, 72 + 83 za bestię jeżeli jest ok
Stwórz swoją bestię Nazwa bestii: Nundu Opis bestii: Nundu pochodzi ze wschodniej Afryki i przypomina lamparta. Stwory osiągają gigantyczne rozmiary (pomiędzy 2,5 a 4 m w kłębie), a ich umaszczenie ma brązowo-szary kolor. Mimo swoich wielkich rozmiarów, potrafią poruszać się bezszelestnie. Ich oddech jest toksyczny dla ludzi sprowadzając bolesną śmierć (gotowanie się krwi i organów) w kilka minut, na herosów natomiast w kilkanaście. Tych pierwszych uratować się nie da, ci drudzy mają szansę jeśli w ciągu minuty zostanie podana odtrutka bazująca na krwi Nundu. Jego ciało pokrywają niezliczone ilości kolców, które również zawierają truciznę (paraliż ciała), która postępuje stopniowo, jednak nie w dłuższym czasie jak 30 minut w zależności od wieku potwora - im starszy, tym szybciej. Jakby tego było mało, skóra wokół jego szyi potrafi się rozdymać, a kolce z niej wylatujące mają zasięg około 1,5 m. Nie można zapomnieć o sprawności tych zwierząt, bo jako zmutowany kotowaty jest to urodzony zabójca. Słabym punktem tych stworów są pachwiny, gdzie skóra jest znacznie cieńsza, a pod nią znajduje się tętnica. [ wygląd ] Proponowany poziom: VII