Hel DpyVgeN
Hel FhMiHSP


 

Hel

Admin
Admin
Admin
Hel Czw 07 Lut 2019, 02:17

Hel
Powiązania
Ojciec - Loki; Matka - Angrboda; Brothers - Fenrir and Jormungandr
Opis
Hel to bogini śmierci, a także władczyni krainy zmarłych o nazwie Helheim. Jako córka Lokiego, Hel jest niezwykłą boginią mogącą nawet przewyższać mocą swego ojca. Strzeże swojego królestwa, gdzie przybywają tylko Ci, którzy zginęli haniebną śmiercią lub odebrali życie niewinnym istotom.
Nie miesza się zbytnio w sprawy innych światów, lecz nie zawaha się bronić swojego królestwa jeżeli przyjdzie taka potrzeba. Życie swoich dzieci pozostawia w ich własnych rękach. Nie obchodzą ją one.
Cechy wyglądu dzieci
Ciemne włosy z jednym białym pasemkiem - synowie i córki, blada cera wręcz niekiedy trupia, oczy mocno czarne.
Cechy charakteru dzieci
Oschłość, tajemniczość, wyalienowanie, chłód.
Dzieci
- James Moore
Spis mocy dzieci
Nekromancja - Zombie
- Poziom I:
Dziecko Hel potrafi wezwać jednego zombie na okres dwóch postów, który po kontakcie z obiektem natychmiast znika. Sam przyzwany zombie nie posiada żadnych dodatków jak np. broń. Dystans, jaki zombie może pokonać (bądź na jakim może się zjawić) wynosi 3 metry od użytkownika. Poczynania zombie są uzależnione od myśli użytkownika - to on nią kieruje.

- Poziom II:
Dziecko Hel potrafi wezwać jednego zombie na okres czterech postów, który znika dopiero po drugim kontakcie z obiektem. Dystans, jaki zombie może pokonać (bądź na jakim może się zjawić) wynosi 6 metrów od użytkownika. Dodatkowo, dziecko Hel może wezwać kolejnego zombie, wtedy jednak czas działania mocy zmniejsza się o połowę (tzn. przy wezwaniu dwóch zombie jednocześnie, okres ich przebywania na polu walki wynosi dwa posty, o ile nie wykonają one dwóch kontaktów z innym obiektem). Poczynania zombie są uzależnione od myśli użytkownika - to on nią kieruje.

- Poziom III:
Dziecko Hel potrafi wezwać jednego zombie na okres sześciu postów, dwa na okres trzech bądź trzy na okres dwóch. Znika on dopiero po czwartym kontakcie z obiektem. Sam przyzwany zombie posiada już nieco bardziej zarysowany kształt, bowiem przypomina on greckiego wojownika, widać u niego bowiem coś na wzór zbroi oraz jest zaopatrzony w krótki miecz. Dystans, jaki zombie może pokonać (bądź na jakim może się zjawić) wynosi 8 metrów od użytkownika. Poczynania zombie są uzależnione od myśli użytkownika - to on nią kieruje.

- Poziom IV:
Dziecko Hel potrafi wezwać jednego zombie na okres ośmiu postów, dwa na okres sześciu, trzy na okres czterech bądź cztery na okres dwóch. Znika on dopiero po piątym kontakcie z obiektem. Sam przyzwany zombie posiada pełny kształt, bowiem przypomina on uzbrojonego greckiego wojownika z mieczem oraz tarczą. Dystans, jaki zombie może pokonać (bądź na jakim może się zjawić) wynosi 10 metrów od użytkownika. Poczynania zombie są uzależnione od myśli użytkownika - to on nim kieruje, aczkolwiek w przypadku wezwania tylko jednego, istnieje szansa, że posiada on własny instynkt.

- Poziom V:
Dziecko Hel potrafi wezwać jednego zombie na okres dziesięciu postów, dwa na okres ośmiu, trzy na okres sześciu, cztery na okres trzech bądź pięć na okres dwóch. Znika on dopiero po szóstym kontakcie z obiektem. Sam przyzwany zombie posiada pełny kształt, przypomina on herosa. Także użytkownik wybiera, jaki typ uzbrojenia ma zombie (może posiadać od mieczy po broń palną z wyłączeniem magicznych artefaktów). Dystans, jaki zombie może pokonać (bądź na jakim może się zjawić) wynosi 15 metrów od użytkownika. Poczynania zombie nie są uzależnione od myśli użytkownika. Mają swój własny instynkt i w przypadku wezwania zombie inspirowanego np. doświadczonym wojownikiem, istnieje ogromna szansa, że pokaże ułamek swojego geniuszu na polu bitwy. Wykonują one bez wahania każdy rozkaz użytkownika.

Kriokineza
- Poziom I:
Dziecko Hel jest w stanie manipulować mrozem, dzięki czemu może ono tworzyć w swoich dłoniach drobinki śnieżnego pyłu, który następnie może skierować w dowolne miejsce w odległości 10 m.

- Poziom II:
Dziecko Hel jest teraz bieglejsze w manipulacji lodem i zyskuje dzięki temu częściową odporność na efekty i działanie zimna. Kontroluje więcej drobinek śnieżnych przeobrażając je w o wiele większe kule mrozu, które mogą zamrozić teraz niewielkie cele na okres 1 posta lub lodowe sople, które może teraz posłać na odległość 15 m.

- Poziom III:
Dziecko Hel może teraz bez przeszkód manipulować lodowym wiatrem, dzięki czemu jest w stanie tworzyć coraz to bardziej wyrafinowane bronie z lodu (miecze, lance itp.), które może posłać teraz na odległość 25 m.

- Poziom IV:
Dziecko Hel jest już na tyle biegłe w manipulacji lodem i śniegiem, że może za ich pomocą tworzyć potężne kule mrozu, które są w stanie zamrozić znacznie większe obiekty na okres 2 postów. Potrafi także tworzyć potężne zawirowania śnieżne na terenie 30 m, które utrudniają widoczność przeciwnikowi.

- Poziom V:
Dziecko Hel jest teraz w stanie przywołać wielkie śnieżyce i burze gradowe na odległość do 40 m, które spowalniają, zamrażają cel na okres od 2 do 5 postów w zależności od tego na jakim terenie toczy się walka. Mogą doprowadzić nawet do wychłodzenia organizmu, a nawet śmierci przeciwnika.

Manipulacja Kośćmi
- Poziom I:
Dziecko Hel jest w stanie manipulować kośćmi, dzięki czemu jest w stanie zrosnąć pęknięte kości, które nie uległy przemieszczeniu. Czas trwania całego procesu to 3 posty.

- Poziom II:
Dziecko Hel jest teraz w stanie manipulować kośćmi z większą dokładnością, przez co może również tworzyć małe ilości czarnego pyłu, zmieniające się w niewielkie czarne szpikulce, mogące pojawić się na terenie 10 metrów. Same szpikulce osiągają tylko kilka centymetrów wysokości.

- Poziom III:
Dziecko Hel jest teraz biegłe w zasklepianiu złamań zamkniętych, dzięki czemu cały proces trwa 1 post, a złamanie z przemieszczeniem trwa 3 posty. Dodatkowo zwiększa się zasięg wyprowadzenia szpikulców (15 metrów) oraz ich wielkość (poniżej 15 centymetrów).

- Poziom IV:
Dziecko Hel może teraz tworzyć więcej kościanych szpikulców lub jedną dużą kościaną włócznię na odległość 20 metrów.

- Poziom V:
Dziecko Hel jest teraz na tyle silne, że jest teraz w stanie stworzyć 10 ostrych jak brzytwa lanc wyrastających spod ziemi, aby przebić lub unieruchomić ofiarę. Może teraz także zrosnąć kość, która doznała złamania otwartego, jednak leczenie takich złamań trwa 5 postów.

Umiejętność pasywna
Dziecko Hel roztacza wokół siebie mroźną i bardzo negatywną aurę. Ludzie w jego otoczeniu czują się lekko przemarznięci, dostają gęsiej skórki i zawrotów głowy. Może ono także schłodzić napój jednym chuchnięciem.

Boskie błogosławieństwo
Potomek Hel aktywując tryb boskiego błogosławieństwa sprawia, że jego oczy stają się całe czarne, a moce wzrastają do tego stopnia że bardzo trudno jest je kontrolować. Może dzięki temu przyzwać armię zombie podległych jego woli do 100 max, a także zimny, przeszywający, namacalny wiatr prosto z Helheimu, który zamraża dosłownie wszystko z czym się zetknie. Dodatkowo może manipulować swoimi kośćmi w dowolny sposób, tworząc z nich różne konstrukty czy bronie. Tryb trwa sześć postów, a po jego wygaśnięciu użytkownik mdleje.
Hel
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry
Strona 1 z 1



Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Witamy :: Informator :: Bogowie :: Bogowie Nordyccy-
Skocz do: