Nekromancja - Zjawy
- Poziom I:
Dziecko Melinoe potrafi wezwać jedną zmaterializowaną zjawę na okres dwóch postów, która po kontakcie z obiektem natychmiast znika. Sama przyzwana zjawa ma humanoidalny kształt bez żadnych detali (np. twarzy, zamiast niej jest płaska powierzchnia) i poza swoją fizyczną formą, nie posiada żadnych dodatków jak np. broń. Dystans, jaki zjawa może pokonać (bądź na jakim może się zjawić) wynosi 3 metry od użytkownika. Poczynania zjawy są uzależnione od myśli użytkownika - to on nią kieruje.
- Poziom II:
Dziecko Melinoe potrafi wezwać jedną zmaterializowaną zjawę na okres czterech postów, która znika dopiero po drugim kontakcie z obiektem. Sama przyzwana zjawa ma humanoidalny kształt bez żadnych detali (np. twarzy, zamiast niej jest płaska powierzchnia) i poza swoją fizyczną formą, nie posiada żadnych dodatków jak np. broń. Dystans, jaki zjawa może pokonać (bądź na jakim może się zjawić) wynosi 6 metrów od użytkownika. Dodatkowo, dziecko Melinoe może wezwać kolejną zjawę, wtedy jednak czas działania mocy zmniejsza się o połowę (tzn. przy wezwaniu dwóch zjaw jednocześnie, okres ich przebywania na polu walki wynosi dwa posty, o ile nie wykonają one dwóch kontaktów z innym obiektem). Poczynania zjawy są uzależnione od myśli użytkownika - to on nią kieruje.
- Poziom III:
Dziecko Melinoe potrafi wezwać jedną zmaterializowaną zjawę na okres sześciu postów, dwie na okres trzech bądź trzy na okres dwóch. Znika ona dopiero po czwartym kontakcie z obiektem. Sama przyzwana zjawa posiada już nieco bardziej zarysowany kształt, bowiem przypomina ona greckiego wojownika, widać u niej bowiem coś na wzór zbroi oraz jest zaopatrzona w krótki miecz. Dystans, jaki zjawa może pokonać (bądź na jakim może się zjawić) wynosi 8 metrów od użytkownika. Poczynania zjawy są uzależnione od myśli użytkownika - to on nią kieruje.
- Poziom IV:
Dziecko Melinoe potrafi wezwać jedną zmaterializowaną zjawę na okres ośmiu postów, dwie na okres sześciu, trzy na okres czterech bądź cztery na okres dwóch. Znika ona dopiero po piątym kontakcie z obiektem. Sama przyzwana zjawa posiada pełny kształt, bowiem przypomina ona uzbrojonego greckiego wojownika posiadającego miecz oraz tarczę. Dystans, jaki zjawa może pokonać (bądź na jakim może się zjawić) wynosi 10 metrów od użytkownika. Poczynania zjawy są uzależnione od myśli użytkownika - to on nią kieruje, aczkolwiek w przypadku wezwania tylko jednej, istnieje szansa, że posiada ona własny instynkt.
- Poziom V:
Dziecko Melinoe potrafi wezwać jedną zmaterializowaną zjawę na okres dziesięciu postów, dwie na okres ośmiu, trzy na okres sześciu, cztery na okres trzech bądź pięć na okres dwóch. Znika ona dopiero po szóstym kontakcie z obiektem. Sama przyzwana zjawa posiada pełny kształt, przypomina ona jednak dowolną formę humanoidalną wybraną przez użytkownika (może być to zarówno zjawa zwykłego człowieka, jak i muskularnego herosa). Także użytkownik wybiera, jaki typ uzbrojenia ma zjawa (może posiadać od mieczy po broń palną z wyłączeniem magicznych artefaktów). Dystans, jaki zjawa może pokonać (bądź na jakim może się zjawić) wynosi 15 metrów od użytkownika. Poczynania zjawy nie są uzależnione od myśli użytkownika. Mają swój własny instynkt i w przypadku wezwania zjawy inspirowanej np. doświadczonym wojownikiem, istnieje ogromna szansa, że pokaże ułamek swojego geniuszu na polu bitwy. Wykonują one bez wahania każdy rozkaz użytkownika.
Niematerialność
- Poziom I:
Dziecko Melinoe potrafi zdematerializować część swojego ciała, dzięki czemu może przenikać różne obiekty. Ogranicza się to do dematerializacji: głowy (w tym szyi); tułowia (w tym bioder i narządów rozrodczych); nogi mierząc od uda aż do palca u stopy (należy wybrać prawą bądź lewą, nie można zdematerializować obu na raz) bądź ręki mierząc od ramienia aż do końca najdłuższego palca u dłoni (należy wybrać prawą bądź lewą, nie można zdematerializować obu na raz). Działa to przez okres jednego posta. Dematerializacja nie działa na ubiór.
- Poziom II:
Dziecko Melinoe potrafi zdematerializować część swojego ciała, dzięki czemu może przenikać różne obiekty. Można zdematerializować dwie części ciała (wymienione w Poziom I) na raz na okres jednego posta bądź jedną z nich na okres dwóch postów. Dematerializacja części ciała nie działa na ubiór.
- Poziom III:
Dziecko Melinoe potrafi zdematerializować swoje całe ciało na okres jednego posta, bądź kilka części ciała wymienionych w Poziomie I na okres postów trzech, dzięki czemu może przenikać różne obiekty. Dematerializacja części ciała działa również na ubiór. Nie działa jednak na dematerializację całego ciała.
- Poziom IV:
Dziecko Melinoe potrafi zdematerializować swoje całe ciało na okres dwóch postów, bądź kilka części ciała wymienionych w Poziomie I na okres postów pięciu, dzięki czemu może przenikać różne obiekty. Ponadto dziecko tej bogini jest w stanie zamienić się miejscami z wezwaną zjawą, co stwarza coś na wzór szybkiego przemieszczania się w obrębie kilku metrów. Dematerializacja działa na również na cały ubiór i ekwipunek.
- Poziom V:
Dziecko Melinoe potrafi zdematerializować swoje całe ciało na okres czterech postów, bądź kilka części ciała wymienionych w Poziomie I na okres ośmiu postów, dzięki czemu może przenikać różne obiekty. Ponadto dziecko tej bogini jest w stanie zamienić się miejscami z wezwaną zjawą, co stwarza coś na wzór szybkiego przemieszczania się w obrębie kilku metrów. Dematerializacja działa na również na cały ubiór i ekwipunek.
Rozmowa ze zmarłymi
- Poziom I:
Dziecko Melinoe potrafi porozumieć się z martwą osobą, jednakże by rozmowa doszła do skutku, wymagana jest zgoda zmarłego (decyduje MG). Sama rozmowa trwa tylko dwa posty, a zmarły ma prawo nie udzielić odpowiedzi na żadne pytanie (o odpowiedziach decyduje MG). Dotyczy to wyłącznie ludzi. Herosów i bogów nie da się wezwać na rozmowę.
- Poziom II:
Dziecko Melinoe potrafi porozumieć się z martwą osobą, jednakże by rozmowa doszła do skutku, wymagana jest zgoda zmarłego (decyduje MG). Sama rozmowa trwa cztery posty, a zmarły ma obowiązek udzielić minimum jednej odpowiedzi na jakiekolwiek pytanie. Nie działa to jednak na jednostki wybitne (decyduje MG). Dotyczy to ludzi oraz herosów. Bogów nie da się wezwać na rozmowę.
- Poziom III:
Dziecko Melinoe potrafi porozumieć się z martwą osobą bez jej zgody, bowiem wzywa ją natychmiast do siebie, a umarły ma obowiązek stawić się w formie ducha. Rozmowa trwa cztery posty, zmarły musi odpowiedzieć na minimum połowę pytań, bowiem jest zmuszony do tego poprzez zaklęcie Melinoe, potocznie zwanym Klauzulą Melinoe. Dotyczy to ludzi oraz herosów. Bogów nie da się wezwać na rozmowę.
- Poziom IV:
Dziecko Melinoe potrafi porozumieć się z martwą osobą bez jej zgody, bowiem wzywa ją natychmiast do siebie, a umarły ma obowiązek stawić się w formie ducha. Rozmowa trwa cztery posty, zmarły musi odpowiedzieć na wszystkie pytania, bowiem jest zmuszony do tego poprzez zaklęcie Melinoe, potocznie zwanym Klauzulą Melinoe. Dotyczy to ludzi oraz herosów. Bogów nie da się wezwać na rozmowę.
- Poziom V:
Dziecko Melinoe potrafi porozumieć się z martwą osobą bez jej zgody, bowiem wzywa ją natychmiast do siebie, a umarły ma obowiązek stawić się w formie ducha. Rozmowa trwa pięć postów, zmarły musi odpowiedzieć na wszystkie pytania, bowiem jest zmuszony do tego poprzez zaklęcie Melinoe, potocznie zwanym Klauzulą Melinoe. Wyjątkiem od tej reguły są martwi bogowie, których na ostatnim poziomie da się wezwać na rozmowę. O ilości i jakości ich odpowiedzi decyduje jednak MG.
Umiejętność pasywna
Dzieci Melinoe potrafią dostrzec, czy ktoś nie pogodził się jeszcze ze śmiercią bliskiej dla siebie osoby. Widzą też duchy czy zjawy, które nawiedzają jakieś miejsce.
Boskie błogosławieństwo
Dziecko Melinoe potrafi jednorazowo w swoim życiu uzyskać większy procent mocy od swojego rodziciela. W przypadku potomków Melinoe pozwala to wezwać armię (ograniczoną do 100 jednostek) zjaw o umiejętnościach Poziomu V oraz na czasową dematerializację w dowolnym momencie (również poziomu V), włączając w to nieograniczoną zamianę miejsc z utworzonymi zjawami. Tryb trwa przez sześć postów, po jego wygaśnięciu użytkownik mdleje.