Hydrokineza
- Poziom I:
Dziecko Amfitryty jest w stanie w minimalnym stopniu skupiać w swojej dłoni wodę z atmosfery. Na tym poziomie możliwe jest osiągnięcie wielkości piłki do tenisa. Ponadto struktura samego tworu jest niestabilna.
- Poziom II:
Na tym poziomie dziecko Amfitryty jest w stanie wykorzystywać swoją moc bardziej ofensywnie. Stan skupienia tworu jest stabilny, a co za tym idzie istnieje możliwość wyrządzenia mniejszych szkód takich jak siniaki, mocne obicia, itp.
- Poziom III:
Po osiągnięciu tego poziomu dziecko Amfitryty jest w stanie pobierać wodę nie tylko z atmosfery, ale także ze zbiorników wodnych. Ilość wody jaką może wykorzystać do swoich celów jest ograniczona i wynosi maksymalnie 100 litrów.
- Poziom IV:
Dziecko Amfitryty na tym poziomie dobrze włada już swoją mocą. Jest w stanie skupić ciecz do tego stopnia, aby go broniła przed większością ataków fizycznych. Pojawia się również możliwość "ostrzenia" tworów.
- Poziom V:
Do powyższych mocy wzrasta limit wody, która dziecko może użyć - wynosi ona 200 litrów. Ponadto dziecko jest w stanie tworzyć małe wiry wodne, za których pomocą ma możliwość ściągać na samo dno przeciwników.
Aerokineza
- Poziom I:
Dziecko Amfitryty potrafi kreować i manipulować warstwami powietrza. Na tym poziomie jest to zaledwie zalążek mocy, która może się rozwinąć do sporych rozmiarów. Potomkowie potrafią skumulować warstwę powietrza, która wypuszczona z dłoni wyśle w przeciwnika podmuch, pozwalający na nieznaczne zachwianie równowagi oponenta.
- Poziom II:
Na tym poziomie dziecko Amfitryty rozszerza spektrum użytkowania mocy i wysyłane przez nie podmuchy wiatru są jeszcze mocniejsze. Dodatkowo pojawia się możliwość nadania kształtu wiatru, co oznacza, że możemy skondensować podmuch w jedno miejsce np. w formie kuli.
- Poziom III:
Dziecko Amfitryty potrafi na tym poziomie wysyłać różnej siły podmuchy, które często sprawiają mnóstwo kłopotów. Standardowy podmuch na tym poziomie jest w stanie zatrzymać przeciwnika i bardzo utrudni jej poruszanie się w przeciwnym kierunku. Dodatkowo pojawia się nowa furtka, ponieważ potomek bogini śniegu jest w stanie nadać cieńsze kształty powietrzu, dzięki czemu nabierają one nowych zastosowań.
- Poziom IV:
Jest to już wyższy poziom użytkowania mocy potomka Amfitryty. Tutaj użytkownik jest w stanie zmieść przeciwnika za pomocą silnych podmuchów wiatru, a przy tym jednocześnie dosyć dobrze kontroluje sam jego przewiew. Nie pozwala on co prawda na tworzenie trąb powietrznych ale wygenerowany podmuch może być na tyle ostry, że jest w stanie przeciąć mniej twarde obiekty.
- Poziom V:
Najwyższy poziom aerokinezy, który pozwala nie tylko na tworzenie mocnych podmuchów wiatru (często ostrych), ale również na zmanipulowanie otoczenia w obrębie kilku metrów do tego stopnia, iż potomek Amfitryty jest w stanie pozbawić tlenu obszar, zamknięty w specjalnej powietrznej bańce. Dodatkowo istnieje możliwość wygenerowania trąby powietrznej o niewielkiej sile, jednakże tutaj ograniczeniem jest pomieszczenie, bowiem na otwartej przestrzeni nie da się tego wykonać.
Umiejętność pasywna
Dziecko Amfitryty odporne jest na zmiany temperatury. Ponadto jest ono w stanie wytrzymać niemalże cały czas pod wodą, dzięki czemu nie można go utopić.
Boskie błogosławieństwo
Po użyciu swojego boskiego pierwiastka dziecko otrzymuje pełnie swoich mocy. Jest w stanie kontrolować zbiorniki wodne wokół siebie, a także samemu tworzyć różne ciecze. Otrzymuje również możliwość, aby tworzyć podmuchy powietrza o takiej sile, że są w stanie wyrządzić ogromne szkody. Tryb trwa przez sześć postów, po jego wygaśnięciu użytkownik mdleje.