Elektrokineza
- Poziom I:
Jako dzieci władcy piorunów synowie oraz córy Zeusa są w stanie wytworzyć niewielkie wyładowania elektryczne z palców, które przemieszczają się przez dowolny przewodnik na odległość 10 m, nie wyrządzając jednak wielkiej szkody tzw. kopnięcie prądem.
- Poziom II:
Dzieci Zeusa są w stanie kontrolować wyładowania o mocy mogącej porazić cel w odległości do 20 m i unieruchomić go na 1 post. Mogą przeciążyć wszystkie urządzenia elektryczne w otoczeniu, a także pobierać z nich energię.
- Poziom III:
Potomkowie są w stanie okrzesać energie znajdującą się w otoczeniu i uwolnić ją na odległość 25 m, a także połączyć ją z bronią, dzięki czemu mogą walczyć bardziej efektywnie. Są w stanie poradzić sobie z większymi i bardziej wymagającymi przeciwnikami.
- Poziom IV:
Dzieci boga piorunów są w stanie manipulować energią elektryczną dzięki czemu mogą wystrzelić dużą ilość mniejszych piorunów o średniej mocy, bądź jeden naładowany energią piorun mogący zniszczyć drzewo bądź zrobić dziurę w budynku na odległość 40 m. Trafiony przeciwnik może zostać sparaliżowany na 2 posty bądź zginąć.
- Poziom V:
Dziecko Zeusa jest w stanie przyzwać ogromne ilości ładunków, pioruny rozprzestrzeniają się na odległość 50 m niszcząc wszystko, co spotkają na swej drodze.
Aerokineza
- Poziom I:
Dziecko Zeusa potrafi kreować i manipulować warstwami powietrza. Na tym poziomie jest to zaledwie zalążek mocy, która może się rozwinąć do sporych rozmiarów. Potomkowie potrafią skumulować warstwę powietrza, która wypuszczona z dłoni wyśle w przeciwnika podmuch, pozwalający na znaczne zachwianie równowagi oponenta.
- Poziom II:
Na tym poziomie dziecko Zeusa rozszerza spektrum użytkowania mocy i wysyłane przez nie podmuchy wiatru są jeszcze mocniejsze. Dodatkowo pojawia się możliwość nadania kształtu wiatru, co oznacza, że możemy skondensować podmuch w jedno miejsce np. w formie kuli.
- Poziom III:
Dziecko Zeusa potrafi na tym poziomie wysyłać różnej siły podmuchy, które często sprawiają mnóstwo kłopotów. Standardowy podmuch na tym poziomie jest w stanie zatrzymać przeciwnika i niemal uniemożliwi jemu poruszanie się w przeciwnym kierunku. Dodatkowo pojawia się nowa furtka, ponieważ potomek boga jest w stanie nadać cieńsze kształty powietrzu, dzięki czemu nabierają one nowych zastosowań.
- Poziom IV:
Jest to już wyższy poziom użytkowania mocy potomka Zeusa. Tutaj użytkownik jest w stanie zmieść przeciwnika za pomocą silnych podmuchów wiatru, a przy tym jednocześnie dobrze kontroluje sam jego przewiew. Dodatkowo istnieje możliwość wygenerowania trąby powietrznej o niewielkiej sile, jednakże tutaj ograniczeniem jest pomieszczenie, bowiem na otwartej przestrzeni nie da się tego wykonać. Natomiast wygenerowany podmuch może być na tyle ostry, że jest w stanie przeciąć mniej twarde obiekty.
- Poziom V:
Najwyższy poziom aerokinezy, który pozwala nie tylko na tworzenie mocnych podmuchów wiatru (często ostrych), ale również na zmanipulowanie otoczenia w obrębie kilkunastu metrów do tego stopnia, iż potomek Zeusa jest w stanie pozbawić tlenu obszar, zamknięty w specjalnej powietrznej bańce. Pozwala on na wytworzenie małych trąb powietrznych, których zasięg wynosi jedynie 20m i samego potomka Zeusa nie rusza.
Lot
- Poziom I:
Dziecko Zeusa jest w stanie unieść się w powietrze za pomocą podmuchów generowanych z ciała. Nie osiąga ono wielkich prędkości, ale przy odpowiedniej cierpliwości można pokonać spory dystans. Jedno użycie trwa maksymalnie trzy posty i dziecko Zeusa jest w stanie pokonać maksymalnie czterdzieści metrów w czasie lotu.
- Poziom II:
Dziecko Zeusa jest w stanie unieść się w powietrze za pomocą podmuchów generowanych z ciała. Maksymalna prędkość, jaką dziecko może osiągnąć w trakcie lotu wynosi 35 kilometrów na godzinę. Czas trwania umiejętności przedłuża się do czterech postów.
- Poziom III:
Dziecko Zeusa jest w stanie unieść się w powietrze za pomocą podmuchów generowanych z ciała. Maksymalna prędkość, jaką dziecko może osiągnąć w trakcie lotu wynosi 55 kilometrów na godzinę. Czas trwania umiejętności przedłuża się do pięciu postów. Od tego poziomu dziecko Zeusa jest również w stanie kontrolować przepływ energii wewnątrz swojego ciała.
- Poziom IV:
Dziecko Zeusa jest w stanie unieść się w powietrze za pomocą podmuchów generowanych z ciała. Maksymalna prędkość, jaką dziecko może osiągnąć w trakcie lotu wynosi 65 kilometrów na godzinę. Czas trwania umiejętności przedłuża się do sześciu postów.
- Poziom V:
Dziecko Zeusa jest w stanie unieść się w powietrze za pomocą podmuchów generowanych z ciała. Maksymalna prędkość, jaką dziecko może osiągnąć w trakcie lotu wynosi 85 kilometrów na godzinę. Czas trwania umiejętności przedłuża się do ośmiu postów.
Umiejętność pasywna
Dziecko Zeusa jest całkowicie odporne na elektryczność, a co za tym idzie nie można go uszkodzić w żaden sposób za jej pomocą. Ponadto jest ono swoistą "gąbką"- jest ono w stanie pobierać z urządzeń, generatorów, itp., energię elektryczną, która znacznie zwiększa jego moc.
Boskie błogosławieństwo
Dziecko Zeusa może raz w swoim życiu zyskać błogosławieństwo ojca. Dzięki niemu zyskuje dostęp do niesamowitych umiejętności takich jak zesłanie piorunów z nieba lub wywoływanie wielkich tornad pustoszących okolicę. Tryb trwa sześć postów, a po jego wygaśnięciu użytkownik mdleje.