Holler DpyVgeN
Holler FhMiHSP


 

Holler

Admin
Admin
Admin
Holler Sob 11 Cze 2022, 18:50

Holler
Powiązania
Brak
Opis
Bóg i uosobienie zarazy, zniszczenia oraz klęsk. Groźny, pełen agresji oraz nieprzewidywalności, często prowadzący do konfliktów. Dla swoich dzieci jest nieco inny, łagodniejszy, choć dalej wydaje się je "cisnąć", stawiając przed nimi o wiele większe wymagania niż inni bogowie przed swoim potomstwem.
Cechy wyglądu dzieci
Brak.
Cechy charakteru dzieci
Nieprzewidywalność, zmienność nastrojów.
Dzieci
- Scott Mercer
Spis mocy dzieci
Psychokineza
- Poziom I:
Dziecko jest w stanie używać szeroko rozumianych mocy związanych ze zdolnościami psionicznymi, jednakże ich siła oraz limity są bardzo niewielkie. Na tym poziomie użytkownik jest w stanie używać telepatii, która polega wyłącznie na wysłaniu wiadomości za pomocą myśli do innej osoby znajdującej się w zasięgu wzroku. Komunikat dociera do adresata, jednak jeśli ten nie posiada umiejętności telepatii, nie jest w stanie odpowiedzieć, przez co nie ma możliwości nawiązać dialogu na tym etapie. Ponadto, użytkownik jest w stanie lewitować oraz używać telekinezy - lewitacja polega na unoszeniu się w powietrzu i pokonywania niedługich dystansów (1 km) na niezbyt dużej prędkości zaledwie do 20 km/h. Z kolei limitem telekinezy jest unoszenie obiektów ważących maksymalnie 2 kilogramy (może to być też kilka przedmiotów o łącznej wadze w kg).

- Poziom II:
Na tym poziomie dziecko zyskuje większe spektrum możliwości. Przede wszystkim dystans użytkowania telepatii zwiększa się do 200 metrów oraz w przypadku kontaktu z za pomocą myśli z osobami w zasięgu wzroku, istnieje możliwość otrzymania informacji zwrotnej nawet jeśli ów osoba nie posiada zdolności telepatii. Lewitacja pozwala pokonywać większe dystanse (2 km) na większej prędkości do 30 km/h. Limit telekinezy również zwiększa się do 20 kilogramów. Ponadto pojawia się możliwość tworzenia widzialnych pól energetycznych do 5 metrów od użytkownika, które mogą służyć do obrony. Nie są one jednak na tyle mocne, by wytrzymać ataki bardziej wprawionych herosów.

- Poziom III:
Dziecko jest w stanie używać telepatii na 500 metrów oraz w przypadku kontaktu z osobami do 250 metrów, uzyskiwania informacji zwrotnej nawet jeśli ów osoba nie posiada zdolności telepatii. Ponadto, rozszerza się jej zakres i psionik może wchodzić do umysłów osób w zasięgu wzroku: może odczytywać ich wspomnienia, myśli, wyciągać nawet największe sekrety. Ma to też zastosowanie medyczne, bowiem użytkownicy psychokinezy mogą "poukładać" myśli osób z urazami psychicznymi, pomagając im tym samym wyzdrowieć. Limit lewitacji zwiększa się do dystansu 5 km oraz prędkości do 40 km/h. Telekineza z kolei uzyskuje większe pole manewru, bowiem użytkownik jest w stanie unieść obiekty o łącznej wadze 50 kilogramów. Pola energetyczne z kolei mogą być zarówno widzialne, jak i niewidzialne (tworząc tym samym wrażenia ściany) oraz są znacznie mocniejsze, mogące przetrwać nawet silniejsze ataki z poziomu III dowolnej kinezy. Ich zasięg zwiększa się do 10 metrów.

- Poziom IV:
Psychokineza na tym poziomie wchodzi w swoje niemal maksymalne możliwości dla zwykłego półboga. Zasięg telepatii zwiększa się do 1 kilometra, a w przypadku chęci uzyskania informacji zwrotnej od osoby nie posiadającej tej zdolności, zakres ten zwiększa się do 500 metrów. Psonik bez problemu może wchodzić do umysłów nawet tych herosów, którzy uzyskali pewną odporność na czytanie w myślach. Lewitacją można pokonać dystans do 10 km w prędkości 50 km/h. Telekinezą zaś można podnosić obiekty o łącznej wadze 100 kilogramów. Pola energetyczne są w stanie wytrzymać wiele ataków, mają zasięg 20 metrów, a ponadto zyskują nowe możliwości: wewnątrz takiego pola energetycznego można uzyskać niewrażliwość na wiele zdolności. Przykładowo: wewnątrz bariery potomek Afrodyty nie może użyć na kimkolwiek wewnątrz bańki czaromowy. Ponadto użytkownik zyskuje możliwość tworzenia psionicznych pocisków, które siłą dorównują tworom innych kinez z tego poziomu.

- Poziom V:
Ostatni poziom psychokinezy, który może osiągnąć heros. Na tym etapie zasięg jego telepatii zwiększa się do 5 kilometrów, a w przypadku chęci uzyskania informacji zwrotnej od osoby nie posiadającej tej zdolności, zakres zwiększa się do 2,5 kilometra. Psonik bez problemu może spenetrować dowolny umysł (z wyłączeniem innego psionika o podobnym poziomie psychokinezy). Lewitacja pozwala na pokonywanie dystansu 20 km w prędkości do 60 km/h. Telekinezą zaś można podnosić obiekty o łącznej wadze 500 kilogramów. Pola energetyczne są bardzo skuteczne, ich zasięg to 50 metrów, a poza możliwościami z poprzednich poziomów, psionik ma możliwość użytkowania wewnątrz bańki specjalnej medytacji, która przyspiesza wszystkie procesy życiowe: działa to na zasadzie regeneracji zarówno zdrowia, jak i energii. Psoniczne pociski mogą zyskiwać nowe kształty, a ich siła dorównuje tworom innych kinez z tego poziomu. Ostatnim urozmaiceniem tej mocy jest możliwość tworzenia prostych projekcji astralnych, które mają zasięg 1 kilometra i mogą służyć na różne sposoby. Nie są w stanie nikogo zranić, ale mogą pomóc np. w nauce, bowiem całą wiedza projekcji astralnych przenosi się na użytkownika, gdy tylko te znikną. A że są to byty astralne, nie wymagają regeneracji tak jak ciało potrzebujące snu, witamin czy soli mineralnych.


Gyrokineza
- Poziom I:
Umiejętność kontroli grawitacji jest bardzo rzadką, a zarazem potężną zdolnością, która już na podstawowych poziomach pozwala na bardzo wiele. Na tym etapie użytkownik może zwiększyć bądź zmniejszyć dwukrotnie ciążenie w obrębie 20 metrów dla wszystkich wokół z wyłączeniem siebie. Heros kontrolujący grawitację sam wybiera, czy chce być pod wpływem zmodyfikowanego ciążenia bądź chce pozostać przy standardowym. Może też w ogóle uwolnić się spod jego wpływu i tym samym lewitować w powietrzu.

- Poziom II:
Ten poziom pozwala użytkownikowi zwiększyć lub zmniejszyć trzykrotnie ciążenie w obrębie 30 metrów dla wszystkich wokół z wyłączeniem siebie. Może też całkowicie zanegować działanie obecnego dla siebie i innych. Pojawia się także możliwość tworzenia małych kul grawitacyjnych, które mają za zadanie wciągać wrogów w obrębie 10 metrów od użytkownika. Przy najgorszym możliwym scenariuszu takie ściągnięcie do kuli może spowodować złamanie kilku kości, które zapadną się pod swoim ciężarem, jeśli odpowiednio szybko się nie zareaguje.

- Poziom III:
Ten poziom pozwala użytkownikowi zwiększyć lub zmniejszyć czterokrotnie ciążenie w obrębie 40 metrów dla wszystkich wokół z wyłączeniem siebie. Może też całkowicie zanegować działanie obecnego dla siebie i innych. Kule grawitacyjne są większe, działają na większym obszarze (20 metrów) oraz silniej ściągają do siebie wrogów. W najgorszym wypadku organizm oponenta może się zapaść pod sobą, co może nawet doprowadzić do zgonu. Ponadto pojawia się możliwość tworzenia pocisków grawitacyjnych, które po zderzeniu z przeciwnikiem wywołują w nim uczucie maksymalnie czterokrotnie zwiększonego ciążenia na czas 5 sekund. Pociski mają zasięg 50 metrów.

- Poziom IV:
Ten poziom pozwala użytkownikowi zwiększyć lub zmniejszyć pięciokrotnie ciążenie w obrębie 50 metrów dla wszystkich wokół z wyłączeniem siebie. Może też całkowicie zanegować działanie obecnego dla siebie i innych. Kule grawitacyjne są większe, działają na większym obszarze (30 metrów) oraz silniej ściągają do siebie wrogów. Tutaj bardzo łatwo jest o zgon człowieka, którego ciało zapadnie się pod swoim ciężarem dość szybko. Pociski grawitacyjne, które po zderzeniu z przeciwnikiem wywołują w nim uczucie maksymalnie pięciokrotnie zwiększonego ciążenia trwają teraz 10 sekund. Pociski mają zasięg 60 metrów.

- Poziom V:
Ten poziom pozwala użytkownikowi zwiększyć lub zmniejszyć sześciokrotnie ciążenie w obrębie 80 metrów dla wszystkich wokół z wyłączeniem siebie. Może też całkowicie zanegować działanie obecnego dla siebie i innych. Kule grawitacyjne są większe, działają na większym obszarze (40 metrów) oraz silniej ściągają do siebie wrogów. Zgon jest niemal nieunikniony. Pociski grawitacyjne, które po zderzeniu z przeciwnikiem wywołują w nim uczucie maksymalnie sześciokrotnie zwiększonego ciążenia trwają teraz 20 sekund. Pociski mają zasięg 70 metrów. Ponadto pojawia się możliwość ściągnięcia na ziemię meteorytów z kosmosu, którymi użytkownik może celować w obrębie do 80 metrów. Ważne jest jednak to, że maksymalna waga meteorytów nie może przekraczać 100 kilogramów.

Umiejętność pasywna
Dzieci Hollera mają jedną z najmniej przyjemnych zdolności, mianowicie inni czują się przy nich gorzej niż normalnie. Nie chodzi tu jednak o samopoczucie psychiczne, a o odruchy organizmu. Mało tego, dzieci Hollera nie mają żadnych predyspozycji do budowania czegokolwiek, za to do niszczenia mają największe.

Boskie błogosławieństwo
Dziecko Hollera potrafi jednorazowo w swoim życiu uzyskać większy procent mocy od swojego rodziciela. W przypadku potomków Hollera pozwala to na nieograniczoną zasięgowo telepatię, dwukrotnie szybszą i dłuższą lewitację niż na poziomie V oraz na tworzenie pocisków energetycznych, które bez problemu mogą kogoś uśmiercić. Telekineza obejmuje wszystkie obiekty żywe i martwe w obrębie kilometra. Dziecko Hollera może zmienić ciążenie wokół siebie 100 razy bardziej lub mniej w zależności od swoich potrzeb. Potrafi też tworzyć kule, które wciągają wszystko i zwiększają swoją objętość, co finalnie może doprowadzić do śmierci wroga. Ponadto, dziecko Hollera jest w stanie tworzyć małe czarne dziury, które wysyłają niezliczone ilości obiektów do innego wymiaru bez możliwości powrotu do tej rzeczywistości. Tryb trwa sześć postów, a po jego wygaśnięciu użytkownik mdleje.
Holler
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry
Strona 1 z 1



Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Witamy :: Informator :: Bogowie :: Bogowie Nordyccy-
Skocz do: