Fobos DpyVgeN
Fobos FhMiHSP


 

Fobos

Admin
Admin
Admin
Fobos Sob 09 Lut 2019, 01:43

Fobos
Powiązania
Ojciec - Ares; Matka - Afrodyta; Brat - Dejmos; Brat - Eros; Siostra - Harmonia
Opis
Bóg i uosobienie strachu. Wraz z Dejmosem i Enyo często towarzyszy Aresowi podczas wojen. Z charakteru zimny i bezuczuciowy, także w stosunku do swoich dzieci. By uzyskać jego szacunek i uznanie trzeba sprawdzić się w boju - faworyzuje zatem tych potomków, którzy są znakomitymi wojownikami.
Cechy wyglądu dzieci
Brak.  
Cechy charakteru dzieci
Chłód, bezuczuciowość.
Dzieci
- Giotto Nero
Spis mocy dzieci
Iluzje
- Poziom I:
Dziecko Fobosa jest w stanie stworzyć niematerialną projekcję samego siebie, która jest tylko ułudą i nie posiada żadnej fizycznej formy. Jest także ograniczona tym, iż jej stwórca cały czas musi utrzymywać z nią kontakt wzrokowy. Iluzja ta nie jest w stanie mówić, a czas trwania takiej iluzji to 2 posty.

- Poziom II:
Dziecko Fobosa posiada już pewne umiejętności, które pozwalają mu na tworzenie trzech projekcji niematerialnych jednocześnie, które jednak dalej nie posiadają żadnej fizycznej formy, albo jednej materialnej projekcji mogącej zadać obrażenia. Tym razem potomek nie musi utrzymywać kontaktu wzrokowego, a czas trwania zostaje wydłużony do 3 postów. Ponadto pojawia się możliwość tworzenia różnych wizji w umysłach innych, które mogą zmienić jego postrzeganie rzeczywistości na okres jednego posta.

- Poziom III:
Dziecko Fobosa jest już na tyle silne, aby móc w końcu nadać cechy swoim iluzjom takie jak umiejętność mówienia czy poruszania się mimowolnie, co daje możliwość zaskoczenia przeciwnika i trudniej teraz rozpoznać oryginał. Czas trwania to 3 posty. Bardziej zaawansowane wizje, które tworzy się już w umysłach przeciwników trwają 2 posty, ale też mogą wpływać na inne zmysły, nie tylko na wzrok.

- Poziom IV:
Dziecko Fobosa na tym poziomie ma możliwość stworzenia 3 materialnych projekcji, które są teraz w stanie zadać fizyczne obrażenia, a także może teraz tworzyć projekcje innych osób, kopiując ich głos, ubiór i zachowanie. Czas działania to dalej 3 posty. Ponadto na tym poziomie pojawia się możliwość zmaterializowania strachów przeciwnika również na okres trzech postów. Strachy przyjmują fizyczną formę, ale nie posiadają właściwości potworów, np. iluzja hydry nie będzie ziać ogniem. Z kolei tworzenie wizji w umysłach przeciwników jest dużo łatwiejsze.

- Poziom V:
Na tym poziomie potomek boga strachu jest w stanie stworzyć 5 materialnych kopii samego siebie lub innych osób, które bez wahania zrobią wszystko co rozkaże im oryginał. Czas trwania takich kopii zostaje wydłużony do 4 postów. Czas zmaterializowanych strachów przedłuża się do czterech postów i przy prostych potworach (do poziomu 4) można uzyskać nawet ich właściwości. Iluzje z kolei są na tyle silne, by oddziaływać na wszystkie zmysły i doprowadzać przeciwnika do obłędu.

Kontrola strachu
- Poziom I:
Dziecko Fobosa jest w stanie wywołać z pamięci osoby widmo własnego strachu, które obniży tym samym jego samopoczucie oraz odporność. By wywołać w kimś strach, należy utrzymywać z daną osobą kontakt fizyczny przez minimum trzy posty, w dodatku wywoływane wizje nie mogą być bardzo twórcze. Ponadto, strach ten może prowadzić do pewnego paraliżu, a czasem nawet bólu, oddziałuje on bowiem na ich receptory.

- Poziom II:
Dziecko Fobosa jest w stanie wywołać z pamięci osoby widmo własnego strachu, które obniży tym samym jego samopoczucie oraz odporność. By wywołać w kimś strach, należy utrzymywać kontakt fizyczny przez minimum dwa posty. Na tym poziomie można sobie pozwolić na większą rozrzutność jeśli chodzi o jakość wizji. Paraliż pojawia się częściej, tak jak i ból, który można wywołać za pomocą zwykłego dotyku.

- Poziom III:
Dziecko Fobosa jest w stanie wywołać z pamięci osoby widmo własnego strachu, które obniży tym samym jego samopoczucie oraz odporność. By wywołać w kimś strach, należy utrzymywać kontakt fizyczny przez jeden post posty. Na tym poziomie wizje mogą być przeróżne i tylko od inwencji dziecka Fobosa zależy, jakie one będą (mogą być zarówno strachem osoby, jak i innym strachem, zapamiętanym przez potomka Fobosa). Kontakt fizyczny pozwala również na wywołanie chwilowego paraliżu całego ciała oraz przeraźliwego bólu, porównywanego do uderzenia silnym ciosem.

- Poziom IV:
Dziecko Fobosa jest w stanie wywołać z pamięci osoby widmo własnego strachu, które obniży tym samym jego samopoczucie oraz odporność. Na tym poziomie nie potrzebny jest kontakt fizyczny, wystarczy jedynie mieć kogoś w zasięgu swojego wzroku. Dystans nie wpływa na siłę wizji. Kontakt nie jest potrzebny również przy wywoływaniu bólu i paraliżu. Na tym poziomie potomek Fobosa może wysłać wiązkę bólu w stronę oponenta, która porównywalna jest z siła tej na poziomie III. Możliwość paraliżu całego ciała przez kilkadziesiąt sekund, a także wysłanie wiązki bólu, którą można porównać do największych obrażeń i urazów nie wymaga już kontaktu fizycznego i działa w obrębie piętnastu metrów od dziecka Fobosa. Tylko osoby z wysokim poziomem tolerancji nie odczuwają tego aż tak boleśnie.

- Poziom V:
Dziecko Fobosa jest w stanie wywołać z pamięci osoby widmo własnego strachu, które obniży tym samym jego samopoczucie oraz odporność. Na tym poziomie nie potrzebny jest kontakt fizyczny, ani nawet wzrokowy. Wystarczy tylko pomyśleć o danej osobie oraz liczyć na to, że w tej chwili nie śpi. Dystans nie wpływa na siłę wizji. Siła wysyłanych wiązek bólu jest ogromna i porównywalna jest do takiego bólu jak odcinanie kończyn czy do najgorszych znanych ludziom tortur. Można też sparaliżować przeciwnika na kilka minut, a także sparaliżować narządy wewnętrzne u osób, które nie posiadają żadnego stopnia tolerancji na ból.

Trucizna
- Poziom I:
Użytkownik potrafi tworzyć różnego rodzaju trucizny oraz kwas, które nie są w stanie wyrządzić nikomu wielkiej krzywdy, ale na pewno są czymś, co wywoła dyskomfort czy może nawet jakiegoś rodzaju zatrucie. Porównywalne jest to do poparzenia pierwszego stopnia. Ich zasięg to zaledwie dwa metry, o ile użytkownik nie wykorzysta jakiegoś przedmiotu, np. probówki do umieszczenia tam cieczy z trucizną. Truciznę można wytworzyć tylko za pomocą własnego organizmu, który przenosi ją w formie śliny. Ponadto, są oni odporni na podstawowe trucizny oraz żrący kwas nie działa na nich tak, jak na innych półbogów.

- Poziom II:
Wraz z osiągnięciem tego poziomu, zasięg używania trucizny czy kwasu zwiększa się do pięciu metrów. Ponadto siła tych chemicznych związków jest nieco większa, dlatego poza dyskomfortem dziecko jest w stanie wywołać u ludzi i herosów poparzenia drugiego stopnia, a w przypadku słabszych jednostek poważne zatrucia, które wymagają hospitalizacji. Użytkownik przestaje być zależny od własnej śliny i może tworzyć truciznę oraz kwasy również za pomocą innych części ciała. Zwiększa się także odporność na trucizny i kwasy.

- Poziom III:
Zasięg dubluje się na tym poziomie, co daje dziesięć metrów użyteczności. Kwas jest tak żrący, że powoduje oparzenia trzeciego stopnia, a trucizna może w poważny sposób wpłynąć na zdrowie nawet herosa. Jeśli dostanie się chociażby do narządów wewnętrznych, istnieje szansa potężnego zatrucia, które w wyjątkowych przypadkach może poskutkować śmiercią ofiary. Ponadto pojawia się możliwość "zatrucia przedmiotu", które rozszerza zakres użytkowania mocy, ot choćby poprzez nasączenie przykładowo kawałka papieru zwiniętego w kulkę, który rzucony w inne miejsce zaczyna wydzielać trujące toksyny w obrębie kilku metrów. Odporność na trucizny i kwasy jest tak duża, że tylko użytkownik o podobnym poziomie tej mocy jest w stanie zainfekować użytkownika czymkolwiek. Nie tyczy się to oczywiście trucizn na bazie boskich produktów, na których odporności nie ma w ogóle.

- Poziom IV:
Dwadzieścia metrów zasięgu, kwas żrący do tego stopnia, że jest w stanie usunąć większość tkanek człowieka i poważnie uszkodzić herosa, trucizny mogące w kilka godzin zabić nawet najzdrowszego osobnika, a w ciągu kilku dni i najzdrowszego półboga oraz zwiększenie wydzielania trucizny i kwasów przez nasączone nimi przedmioty (teraz limit wynosi 20 metrów od zatrutego przedmiotu). To tylko ułamek tego, co daje ten poziom mocy. Warto jeszcze wspomnieć o odporności na wszelkie trucizny i kwasy, które nie pochodzą od innych półbogów bądź bogów. O dziwo, nawet cyjanek tutaj niewiele zdziała, jeśli nie stosuje go półbóg z mocą trucizny, który obniża odporność wszystkich wokół.

- Poziom V:
Mistrzostwo w stosowaniu trucizn i kwasów, które polega na pięćdziesięcio metrowym zasięgu oraz możliwości nadawania dowolnych kształtów i kolorów swoich tworów. Przy tym poziomie nawet półbogowie muszą się mieć na baczności, gdyż wystarczy oblać któregoś kwasem i nawet ci z mocą regeneracji zostaną po kilku minutach zdezintegrowani. Kwas pali wszystko na swej drodze i znika dopiero po kilku minutach, dlatego nawet półbóg nie jest w stanie tego przeżyć. Trucizny są tak skuteczne, że w ciągu kilku sekund są w stanie zabić człowieka, a herosa w ciągu kilku godzin. Zasięg zatrutych przedmiotów i wydzielanych przez nich substancji trujących czy kwasów rozszerza się do 40 metrów. Odporność na trucizny i kwasy ziemskie jest 100%, z kolei na te boskie, już nie do końca, ale jakaś się pojawia. Użytkownik odczuwa w mniejszym stopniu truciznę i kwasy innego boga czy półboga, które spadają o poziom niżej zawsze.

Umiejętność pasywna
Stojąc obok dziecka Fobosa, pojawia się automatycznie uczucie niepokoju. Potrafią też one wyczuć największe lęki przeciwnika.

Boskie błogosławieństwo
Boskie błogosławieństwo pozwala dziecku Fobosa na wykorzystanie pełnej mocy i zamianę w jednego 8-poziomowego potwora. Ponadto potomek jest odporny na wszelkiego rodzaju kwasy i trucizny (łącznie z tymi natury boskiej), generuje bardzo trujące opary oraz jego kwas jest w stanie zeżreć dosłownie wszystko (nawet niektóre przedmioty z boskich kruszców). Ból jaki może wywołać u przeciwnika oraz przerażające wizje, są w stanie wywołać śmierć mózgową nawet u wytrenowanego herosa. Dziecko Fobosa nie traci żadnych z tych właściwości nawet jeśli przemieni się w 8-poziomowego potwora, dlatego jest to jeszcze groźniejsze, niż sama czasowa transformacja. Tryb trwa sześć postów, a po jego wygaśnięciu użytkownik mdleje.
Fobos
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry
Strona 1 z 1



Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Witamy :: Informator :: Bogowie :: Bogowie Greccy-
Skocz do: