Powiązania
Ares - Brat; Siostra - Hebe; Zeus - Ojciec; Hera - Matka
Opis
Bogini i uosobienie gwałtu, przemocy, wojny, działań wojennych, bliźniaczka Aresa, towarzysząca mu zawsze na polu bitwy. Nie jest jednak tak ambitnym rodzicem jak brat, gdyż swoje dzieci traktuje z dystansem i choć czasem czuje dumę, gdy któreś z nich dokona czegoś epickiego, to jednak nie chełpi się tym jak Ares. Choć jest boginią gwałtu, tak jej osobowość wcale się z tym nie pokrywa, gdyż uchodzi za boginię zimną i pragmatyczną.
Cechy wyglądu dzieci
Brak.
Cechy charakteru dzieci
Skłonności do nieuzasadnionej agresji, chłód i bezuczuciowość.
Dzieci
-
Telumnkineza
- Poziom I:
Na tym poziomie dziecko zaczyna czuć, że panowanie nad wszelakimi rodzajami broni przychodzi mu zdecydowanie łatwiej niż innym. +10 punków do rozdania między władanie broniami.
- Poziom II:
Trening i boskie geny robią swoje. Dzięki zdobyciu kolejnego poziomu swoich boskich mocy dziecko jest w stanie w jeszcze lepszy sposób posługiwać się orężem pochwyconym w dłoń. +20 punktów do rozdania między władanie broniami.
- Poziom III:
Zaprawiony w bojach i po ciężkich treningach boski potomek jest w stanie władać orężem jeszcze lepiej. +40 punktów do rozdania między władanie broniami.
- Poziom IV:
Zbliża się szczyt możliwości telumkinezy, a co za tym idzie chwycenie niemalże każdej broni w dłoń może być zgubne dla przeciwnika boskiego potomka, który nią włada. +55 punktów do rozdania między władanie broniami.
- Poziom V:
Na tym poziomie dziecko boga osiągnęło swój limit we władaniu broniami. Odpowiednio wyćwiczone nie powinno mieć rywali w poszczególnych kategoriach broni. +70 punktów do rozdania między władanie broniami.
Nekromancja - Szkielety
- Poziom I:
Dziecko Enyo potrafi wezwać jeden szkielet na okres dwóch postów, który po kontakcie z obiektem natychmiast znika. Sam przyzwany szkielet nie posiada żadnych dodatków jak np. broń. Dystans, jaki szkielet może pokonać (bądź na jakim może się zjawić) wynosi 3 metry od użytkownika. Poczynania szkieleta są uzależnione od myśli użytkownika - to on nią kieruje.
- Poziom II:
Dziecko Enyo potrafi wezwać jeden szkielet na okres czterech postów, który znika dopiero po drugim kontakcie z obiektem. Dystans, jaki szkielet może pokonać (bądź na jakim może się zjawić) wynosi 6 metrów od użytkownika. Dodatkowo, dziecko Enyo może wezwać kolejny szkielet, wtedy jednak czas działania mocy zmniejsza się o połowę (tzn. przy wezwaniu dwóch szkieletów jednocześnie, okres ich przebywania na polu walki wynosi dwa posty, o ile nie wykonają one dwóch kontaktów z innym obiektem). Poczynania szkieletu są uzależnione od myśli użytkownika - to on nią kieruje.
- Poziom III:
Dziecko Enyo potrafi wezwać jeden szkielet na okres sześciu postów, dwa na okres trzech bądź trzy na okres dwóch. Znika on dopiero po czwartym kontakcie z obiektem. Sam przyzwany szkielet posiada już nieco bardziej zarysowany kształt, bowiem przypomina on greckiego wojownika, widać u niego bowiem coś na wzór zbroi oraz jest zaopatrzony w krótki miecz. Dystans, jaki szkielet może pokonać (bądź na jakim może się zjawić) wynosi 8 metrów od użytkownika. Poczynania szkieletu są uzależnione od myśli użytkownika - to on nią kieruje.
- Poziom IV:
Dziecko Enyo potrafi wezwać jeden szkielet na okres ośmiu postów, dwa na okres sześciu, trzy na okres czterech bądź cztery na okres dwóch. Znika on dopiero po piątym kontakcie z obiektem. Sam przyzwany szkielet posiada pełny kształt, bowiem przypomina on uzbrojonego greckiego wojownika z mieczem oraz tarczą. Dystans, jaki szkielet może pokonać (bądź na jakim może się zjawić) wynosi 10 metrów od użytkownika. Poczynania szkieletu są uzależnione od myśli użytkownika - to on nim kieruje, aczkolwiek w przypadku wezwania tylko jednego, istnieje szansa, że posiada on własny instynkt.
- Poziom V:
Dziecko Enyo potrafi wezwać jeden szkielet na okres dziesięciu postów, dwa na okres ośmiu, trzy na okres sześciu, cztery na okres trzech bądź pięć na okres dwóch. Znika on dopiero po szóstym kontakcie z obiektem. Sam przyzwany szkielet posiada pełny kształt, przypomina on herosa bez warstwy skóry, mięśni oraz narządów wewnętrznych. Także użytkownik wybiera, jaki typ uzbrojenia ma szkielet (może posiadać od mieczy po broń palną z wyłączeniem magicznych artefaktów). Dystans, jaki szkielet może pokonać (bądź na jakim może się zjawić) wynosi 15 metrów od użytkownika. Poczynania szkieletu nie są uzależnione od myśli użytkownika. Mają swój własny instynkt i w przypadku wezwania szkieletu inspirowanego np. doświadczonym wojownikiem, istnieje ogromna szansa, że pokaże ułamek swojego geniuszu na polu bitwy. Wykonują one bez wahania każdy rozkaz użytkownika.
Umiejętność pasywna
Wszystkie dzieci Enyo mają wrodzony zmysł walki. Ich okrzyki bojowe mogą dodatkowo podjudzać innych podczas walki, co z kolei przenosi się na gwałtowniejsze i agresywniejsze decyzje podejmowane zarówno przez sojuszników jak i wrogów. Niestety, sama ich obecność w otoczeniu nawołuje też do agresji.
Boskie błogosławieństwo
Dziecko Enyo staje się mistrzem wszystkich broni. Ponadto jego okrzyki bitewne powodują popłoch w szeregach wroga, często nakłaniając wręcz do szału bitewnego, który polega na ranieniu wszystkich wokół, nawet sojuszników. Każda statystyka rośnie dwukrotnie. Istnieje także możliwość wezwania 50 szkieletów na raz o umiejętnościach Poziomu V. Tryb trwa sześć postów, a po jego wygaśnięciu użytkownik mdleje.