Hypnos DpyVgeN
Hypnos FhMiHSP


 

Hypnos

Admin
Admin
Admin
Hypnos Sob 12 Gru 2020, 12:48

Hypnos
Powiązania
Matka - Nyks; Ojciec - Tartar; Brat - Tanatos; Siostra - Eris; Siostra - Nemezis; Syn - Morfeusz
Opis
Hypnos to naczelny bóg jeśli chodzi o sny. Nawet Morfeusz nie może równać się z jego mocą. Syn Nyks to przede wszystkim bóg spokojny, który rzadko kiedy udziela się podczas boskich narad. Cechuje go powściągliwość oraz opanowanie. Nie przywiązuje wielkiej wagi do swoich dzieci, bo one go wcale nie interesują. W przeciwieństwie do swojego syna Morfeusza, Hypnos rzadko kiedy objawia się komukolwiek w snach.
Cechy wyglądu dzieci
Brak.
Cechy charakteru dzieci
Brak.
Dzieci
- Hailey Green
Spis mocy dzieci
Usypianie
- Poziom I:
Dziecko Hypnosa potrafi wzmocnić u kogoś zmęczenie, co powoduje chęć zaśnięcia. Wymagany jest do tego kontakt fizyczny i działa tylko na osoby zmęczone. Wypoczęci poczują wyłącznie lekkie przymulenie, które jednak nie doprowadzi w żaden sposób do snu. Na tym poziomie można próbować uśpić tylko jedną osobę.

- Poziom II:
Dziecko Hypnosa potrafi wzmocnić u kogoś zmęczenie, co powoduje chęć zaśnięcia. Szansa na to jest zwiększona o kilka procent niż na Poziomie I. Wymagany jest do tego kontakt fizyczny i działa tylko na osoby zmęczone, przy czym dotyk zmęczonego musi trwać minimum dwa posty. Wypoczęci poczują nieco większe przymulenie, które jednak nie doprowadzi w żaden sposób do snu. Na tym poziomie można próbować uśpić dwie osoby.

- Poziom III:
Dziecko Hypnosa potrafi wzmocnić u kogoś zmęczenie, co powoduje chęć zaśnięcia. Szansa na to jest zwiększona o kilka procent niż na Poziomie II. Wymagany jest do tego kontakt fizyczny i działa na osoby zmęczone oraz na te wypoczęte. Wobec tych drugich jednak wymagany jest dłuższy kontakt fizyczny (minimum trzy posty). Na tym poziomie można próbować uśpić cztery osoby.

- Poziom IV:
Dziecko Hypnosa potrafi wzmocnić u kogoś zmęczenie, co powoduje chęć zaśnięcia. Szansa na to jest zwiększona o kilka procent niż na Poziomie III. Do osób zmęczonych nie jest wymagany kontakt fizyczny, wystarczy znaleźć się w ich zasięgu (3 metry). Wypoczętych także można uśpić, jednakże wyłącznie z pomocą kontaktu fizycznego i musi to trwać minimum dwa posty. Na tym poziomie można próbować uśpić sześć osób.

- Poziom V:
Dziecko Hypnosa potrafi wzmocnić u kogoś zmęczenie, co powoduje chęć zaśnięcia. Szansa na to jest zwiększona o kilka procent niż na Poziomie IV. Wobec osób zmęczonych nie jest wymagany kontakt fizyczny. Wystarczy obecność dziecka Hypnosa w obrębie 10 metrów. By uśpić kogoś wypoczętego, należy nawiązać z nim kontakt fizyczny.

Fotokineza
- Poziom I:
Dzieci Hypnosa są w stanie bezpośrednio wpływać na światło, dzięki czemu mogą w pewnym stopniu kontrolować je. Na tym poziomie ich kontrola sprowadza się tylko i wyłącznie do lekkich rozbłysków, które mogą w pewnym stopniu oślepić przeciwnika (lecz nie muszą) stojącego bliżej niż 5 m od niego.

- Poziom II:
Tak jak wyżej dzieci boga mogą wpływać i kontrolować światło, lecz w tym przypadku dochodzą tu nowe możliwości takie jak na przykład skupienie energii słońca w dłoni i stworzenie potężnego rozbłysku słonecznego sięgającego do 10m, który oślepi przeciwnika patrzącego w ich stronę.  

- Poziom III:
Potomstwo Hypnosa jest już w stanie kontrolować energię słoneczną na tyle dobrze, by za jej pomocą móc materializować przedmioty z czystego światła (tarcze, miecze, itp), które znikają po 2 postach od ich materializacji. Dodatkowo dzieci boga mogą pobierać energię ze słońca oraz innych skupisk światła, by odzyskać nieznaczną część sił.

- Poziom IV:
Dziecko Hypnosa kontroluje energię słońca permanentnie, dzięki czemu jest w stanie nią zawładnąć i materializować potężne kule czystej energii słonecznej i rzucić nią na odległość 20 m, która po zderzeniu z obiektem wybucha, tworząc wielki rozbłysk świetlny mogący poważnie zranić i oślepić przeciwnika na jakiś czas. Dodatkowo wpływ słońca i skupisk światła pozwala na odzyskanie części sił, większej niż na poprzednim poziomie.

- Poziom V:
Najwyższe stadium jakie może osiągnąć dziecko boga. Jest ono w stanie wchłonąć energię słoneczną w swoje ciało, by następnie wyzwolić za jej pomocą potężną supernową, która spali i oślepi wszystko w promieniu 30 m. Mając ten poziom wtajemniczenia, dziecko Hypnosa nie jest nigdy głodne, wystarczy bowiem pobrać energię z dowolnego obiektu generującego światło.

Psychokineza
- Poziom I:
Dziecko jest w stanie używać szeroko rozumianych mocy związanych ze zdolnościami psionicznymi, jednakże ich siła oraz limity są bardzo niewielkie. Na tym poziomie użytkownik jest w stanie używać telepatii, która polega wyłącznie na wysłaniu wiadomości za pomocą myśli do innej osoby znajdującej się w zasięgu wzroku. Komunikat dociera do adresata, jednak jeśli ten nie posiada umiejętności telepatii, nie jest w stanie odpowiedzieć, przez co nie ma możliwości nawiązać dialogu na tym etapie. Ponadto, użytkownik jest w stanie lewitować oraz używać telekinezy - lewitacja polega na unoszeniu się w powietrzu i pokonywania niedługich dystansów (1 km) na niezbyt dużej prędkości zaledwie do 20 km/h. Z kolei limitem telekinezy jest unoszenie obiektów ważących maksymalnie 2 kilogramy (może to być też kilka przedmiotów o łącznej wadze w kg).

- Poziom II:
Na tym poziomie dziecko zyskuje większe spektrum możliwości. Przede wszystkim dystans użytkowania telepatii zwiększa się do 200 metrów oraz w przypadku kontaktu z za pomocą myśli z osobami w zasięgu wzroku, istnieje możliwość otrzymania informacji zwrotnej nawet jeśli ów osoba nie posiada zdolności telepatii. Lewitacja pozwala pokonywać większe dystanse (2 km) na większej prędkości do 30 km/h. Limit telekinezy również zwiększa się do 20 kilogramów. Ponadto pojawia się możliwość tworzenia widzialnych pól energetycznych do 5 metrów od użytkownika, które mogą służyć do obrony. Nie są one jednak na tyle mocne, by wytrzymać ataki bardziej wprawionych herosów.

- Poziom III:
Dziecko jest w stanie używać telepatii na 500 metrów oraz w przypadku kontaktu z osobami do 250 metrów, uzyskiwania informacji zwrotnej nawet jeśli ów osoba nie posiada zdolności telepatii. Ponadto, rozszerza się jej zakres i psionik może wchodzić do umysłów osób w zasięgu wzroku: może odczytywać ich wspomnienia, myśli, wyciągać nawet największe sekrety. Ma to też zastosowanie medyczne, bowiem użytkownicy psychokinezy mogą "poukładać" myśli osób z urazami psychicznymi, pomagając im tym samym wyzdrowieć. Limit lewitacji zwiększa się do dystansu 5 km oraz prędkości do 40 km/h. Telekineza z kolei uzyskuje większe pole manewru, bowiem użytkownik jest w stanie unieść obiekty o łącznej wadze 50 kilogramów. Pola energetyczne z kolei mogą być zarówno widzialne, jak i niewidzialne (tworząc tym samym wrażenia ściany) oraz są znacznie mocniejsze, mogące przetrwać nawet silniejsze ataki z poziomu III dowolnej kinezy. Ich zasięg zwiększa się do 10 metrów.

- Poziom IV:
Psychokineza na tym poziomie wchodzi w swoje niemal maksymalne możliwości dla zwykłego półboga. Zasięg telepatii zwiększa się do 1 kilometra, a w przypadku chęci uzyskania informacji zwrotnej od osoby nie posiadającej tej zdolności, zakres ten zwiększa się do 500 metrów. Psonik bez problemu może wchodzić do umysłów nawet tych herosów, którzy uzyskali pewną odporność na czytanie w myślach. Lewitacją można pokonać dystans do 10 km w prędkości 50 km/h. Telekinezą zaś można podnosić obiekty o łącznej wadze 100 kilogramów. Pola energetyczne są w stanie wytrzymać wiele ataków, mają zasięg 20 metrów, a ponadto zyskują nowe możliwości: wewnątrz takiego pola energetycznego można uzyskać niewrażliwość na wiele zdolności. Przykładowo: wewnątrz bariery potomek Afrodyty nie może użyć na kimkolwiek wewnątrz bańki czaromowy. Ponadto użytkownik zyskuje możliwość tworzenia psionicznych pocisków, które siłą dorównują tworom innych kinez z tego poziomu.

- Poziom V:
Ostatni poziom psychokinezy, który może osiągnąć heros. Na tym etapie zasięg jego telepatii zwiększa się do 5 kilometrów, a w przypadku chęci uzyskania informacji zwrotnej od osoby nie posiadającej tej zdolności, zakres zwiększa się do 2,5 kilometra. Psonik bez problemu może spenetrować dowolny umysł (z wyłączeniem innego psionika o podobnym poziomie psychokinezy). Lewitacja pozwala na pokonywanie dystansu 20 km w prędkości do 60 km/h. Telekinezą zaś można podnosić obiekty o łącznej wadze 500 kilogramów. Pola energetyczne są bardzo skuteczne, ich zasięg to 50 metrów, a poza możliwościami z poprzednich poziomów, psionik ma możliwość użytkowania wewnątrz bańki specjalnej medytacji, która przyspiesza wszystkie procesy życiowe: działa to na zasadzie regeneracji zarówno zdrowia, jak i energii. Psoniczne pociski mogą zyskiwać nowe kształty, a ich siła dorównuje tworom innych kinez z tego poziomu. Ostatnim urozmaiceniem tej mocy jest możliwość tworzenia prostych projekcji astralnych, które mają zasięg 1 kilometra i mogą służyć na różne sposoby. Nie są w stanie nikogo zranić, ale mogą pomóc np. w nauce, bowiem całą wiedza projekcji astralnych przenosi się na użytkownika, gdy tylko te znikną. A że są to byty astralne, nie wymagają regeneracji tak jak ciało potrzebujące snu, witamin czy soli mineralnych.

Umiejętność pasywna
Śpiąc przy dziecku Hypnosa osoby nie są narażone na koszmary, a ich sny są lekkie. Same dzieci Hypnosa mają tak mocny sen, że nie zbudzi ich nawet porażenie prądem, co zostało udokumentowane.

Boskie błogosławieństwo
Dziecko Hypnosa potrafi jednorazowo w swoim życiu uzyskać większy procent mocy od swojego rodziciela. W przypadku potomków boga snu pozwala to na usypianie wszystkich wokół za pomocą dotyku, bez względu na ich obecny stan wypoczęcia. Dodatkowo, dziecko Hypnosa jest w stanie tworzyć energetyczne pociski w rozmaitych formach. Wyrządzają one spore szkody i zadają dużo obrażeń. Mogą także generować niezliczoną ilość błysków, które oślepiają przeciwników, a także wygasić na czas sześciu postów słońce, dzięki czemu na całym polu walki może zapanować mrok. Tryb trwa sześć postów, a po jego wygaśnięciu użytkownik mdleje.
Hypnos
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry
Strona 1 z 1



Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Witamy :: Informator :: Bogowie :: Bogowie Greccy-
Skocz do: