Regulamin Forum DpyVgeN
Regulamin Forum FhMiHSP


 

Regulamin Forum

Admin
Admin
Admin
Regulamin Forum Nie 27 Sty 2019, 18:12

Regulamin forum
Ogólne
1. Rejestracja na forum jest równoznaczna z zaakceptowaniem wszystkich zasad panujących na forum.

2. Forum zawiera treści nieodpowiednie dla dzieci poniżej lat 18, zakładając konto na naszym portalu, użytkownik akceptuje umieszczanie takowych treści.

3. Kłótnie należy rozwiązywać prywatnie, przez wiadomości w skrzynce bądź inne komunikatory. Chatbox nie jest od tego, by prowadzić konflikty.

4. Zakaz kopiowania czegokolwiek, co znajduje się na tym forum.

5. Reklamowanie stron i for na Chatboxie oraz pw jest zabronione.

6. Wszystkie pytania, prośby i propozycje należy składać w stosownym do tego dziale.

7. Nieobecności powyżej 5 dni należy usprawiedliwić w odpowiednim temacie. Nieobecności można zgłaszać na maksymalnie 2 tygodnie - dłuższe rozpatrywane są przez PW u jednego z adminów. Wymagane są minimum 3 tygodnie przerwy między jedną a drugą nieobecnością lub minimum 5 napisanych postów fabularnych po pierwszej zgłoszonej nieobecności.

8. Na napisanie posta jest 10 dni, później postać trafia do nieaktywnych. W przypadku generałów, dowódców dywizji, doradców i dzieci bogów posiadających jednego potomka po 10 dniach od ostatniego posta fabularnego postać przejmuje MG - staje się postacią NPC. Po zakończeniu nieobecności są 3 dni na napisanie posta fabularnego.

9. Pozostałe postacie stają się NPC z trzecim trafieniem do nieaktywnych.

10. Jeśli postać trafi z nieaktywnych do listy postaci NPC (jej karta postaci znajdzie się w tym dziale) nie ma możliwości jej odzyskania.

11. Administracja ma ostateczny głos w każdej sprawie.

12. Administracja ma prawo do zmiany regulaminu, a także ma obowiązek poinformować o zmianach graczy.

13. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.

14. Administracja ma prawo ukarać użytkownika adekwatnie do oceny jego występku.

15. Wszystkie treści znajdujące się na forum należą do administracji Demigods.
Postacie
1. Nick to imię i nazwisko postaci. Nie powinien on zawierać liczb, znaków ani obraźliwych treści. Konta nazwane, na przykład Mruczek152, PaUlInKa<3 i tym podobne, zostaną usunięte.

2. Każde konto to jedna postać. Gracz ma prawo do posiadania trzech kont. Jedynym wymogiem jest aktywność, która wymagana jest na wszystkich trzech kontach. Przez aktywność mówimy o minimum jednym poście fabularnym na 10 dni. Jeśli są one nieaktywne, w pierwszej kolejności uznaje się osobę za nieaktywną i jeśli nieobecność trwa miesiąc to zostaje ona oddana do kontroli MG. By odzyskać postać, należy rozpocząć sesję fabularną bądź retrospekcję, a następnie zgłosić w zamówieniach powrót do aktywności.

3. Każde konto, które nie założy karty postaci do dwóch tygodni od zarejestrowania się - z automatu zostaje usunięte. Każdy użytkownik ma jednak prawo poinformować administrację o przedłużeniu się prac nad kartą postaci, wówczas władze forum zwiększają czas na jej stworzenie, nie będzie to trwać jednak w nieskończoność. Proces sprawdzania karty postaci trwa następująco: od momentu wstawienia posta informującego o zakończeniu pracy nad kartą postaci, administracja ma 72h na to, by sprawdzić kartę postaci, co jest rozumiane przez wstawienie posta z akceptacją bądź wskazaniem błędów.

4. Trilokacja jest dozwolona dla wątków second-life. Jeśli ktoś chce ruszyć na misję, może wykonywać tylko jedną, a pozostałe dwie sesje zostają wyłącznie na wątki niezależne. Podczas wydarzeń forumowych, eventów i innych większych imprez, dochodzi kolejne wolne miejsce, dzięki czemu możemy pisać w trzech wątkach podstawowych + w jednym na evencie. Retrospekcji można pisać niezliczoną ilość, bowiem nie są one punktowane.

5. Zabronione jest tworzenie postaci bogów, wampirów, wilkołaków, hydr czy innych wymysłów. Aktualnie jedyną grywalną kastą na forum są półbogowie.

6. Stosujemy realne twarze, zatem prosimy o zapożyczanie wizerunków od aktorów/znanych osób/realnych person.

7. Obowiązkowe rozmiary avatara to 200 pikseli szerokości i 320 wysokości.

8. Czwarte i każde kolejne konta można tworzyć tylko za zgodą administracji.

9. Uprasza się o uzupełnienie pół profilu tuż po zrobieniu Karty Postaci.

10. Postać zostanie oficjalnie wprowadzona do gry gdy: zostanie zaakceptowana Karta Postaci, zostaną uzupełnione pola w profilu i zostanie wstawiony avatar, przedstawiający daną postać. Wtedy postać może brać udział w wątkach SL. Wszystkie wątki wymagające udziału MG i mające za zadanie wzmacniać naszą postać (misje, treningi, eventy), wymagają akceptacji Karty Rozwoju.

11. Na forum istnieje możliwość zabijania postaci, jednakże wszystko to kontrolowane jest przez MG i póki on nie zadecyduje o śmierci danej postaci, nie ma ona miejsca.

12. Stworzenie postaci na forum jest jednocześnie zgodą na dowolne użycie jej w celach fabularnych - od opętania czy porwania do uśmiercenia jej.

13. Każde uzgodnione: trwałe uszkodzenie ciała postaci, spłodzenie dziecka, zabicie nieistniejącej na forum rodziny postaci, gwałt, utrata dziecka/poronienie, czy wysłanie postaci do więzienia/szpitala/psychiatry/na odwyk musi zostać zgłoszone administracji. Póki mistrzowie gry nie zostaną powiadomieni o zaistniałej sytuacji, gracz nie ma zezwolenia udawać, że jego postać została zgwałcona, straciła rękę czy zaszła w ciążę.

14. Pamiętajmy o tym, że postacie nie posiadają wiedzy użytkownika o wydarzeniach fabularnych, toteż prosimy o zachowanie realizmu (w tym utrzymywania pozorów zaskoczenia). Metagaming usera będzie karany.

15. Mistrzowie Gry mają upoważnienia do wtrącenia się w każdy wątek - bez znaczenia jakiego jest rodzaju, razem z rejestracją na forum akceptuje się również wszechobecność Mistrza Gry. Mają oni wszystkie możliwe uprawnienia fabularne, mogą zatem zabijać postacie bez zgody, czy też trwale je okaleczać.

16. Forum przedstawia alternatywną wersję świata rzeczywistego. Wszystkie wydarzenia historyczne (np. I czy II Wojna Światowa) miały miejsce i można się do nich odnosić normalnie - ot choćby z pomocą wiedzy historycznej.

17. Zabronione tworzenie jest postaci znanych - od historycznych po gwiazdy filmowe i tak dalej.

18. Prosimy o ograniczenie liczby istotnych NPC dla waszej historii w karcie postaci, gdyż nie chcemy, by zaraz każdy heros był uczniem trzech kapitanów.

19. Każdy trening, walka, misja oraz inne wydarzenia wymagające osądu MG, muszą zostać podsumowane przez Mistrza Gry, w innym wypadku, są one nieważne.

20. Wszystkie wydarzenia wymagające udziału MG, są ostatnimi wydarzeniami z udziałem naszej postaci w jej historii. Wobec możliwości trilokacji, zdarzenia typowo SL-owe (zwyczajne rozmowy w parku czy kawiarniach, etc) mają miejsce zawsze przed aktualnie wykonywaną misją, dlatego postać może odnosić się tylko do wydarzeń SL-owych w misji, nigdy odwrotnie.

21. Każdy gracz może posiadać maksymalnie jedną postać na wszystkie swoje multikonta, która jest dzieckiem kogoś z grona: Zeus, Hades, Posejdon, Thor, Freya, Hel.

22. Każdy gracz może posiadać maksymalnie jedną postać posiadającą wyższą rangę fabularną na wszystkie swoje multikonta (generał obozu, dowódca dywizji oraz doradca).

23. Każdy gracz może jednorazowo zmienić wizerunek swojej postaci po akceptacji KP. Każda kolejna wymaga zgody jednego z adminów - prośby kierować na PW bądź discord.
Pisanie Postów
1. Na forum obowiązuje język polski, a więc należy pamiętać o zasadach interpunkcji oraz ortografii. W razie problemów, należy pisać posty w Wordzie albo przeglądarce która podkreśla błędy na czerwono, np. Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome.

2. Nie ma wymagań co do ilości słów w postach, jednak uprasza się o niewysyłanie postów które mają po dwa, trzy słowa. Rozpisanie się wcale nie jest trudne, możecie opisać myśli oraz czyny postaci, oraz to co widzi, słyszy czy czuje.

3. Przekleństwa w postach są dozwolone.

4. Można opisywać stosunki seksualne, treści sadystyczne, czy wręcz podchodzące pod patologię obyczajową. Na początku takowych wydarzeń wymagane jest napisanie z góry posta "+18" bądź pisanie go w "hide".

5. Prosimy, by nie używać kolorów słabo widocznych na forum, jeśli chcecie koniecznie stosować jakiś barwny kod w swoich postach, np. w momencie kwestii dialogowych. Wyjątkiem jest kolor czerwony i jego bliższe odcienie. Jedynie MG oraz administracja forum mają prawo używać tego koloru.

6. Dozwolone jest pisanie w pierwszej i w trzeciej osobie.

7. Jeśli masz potrzebę stworzenia nowej lokacji, możesz to zrobić bez żadnego problemu - wystarczy, że wypełnisz odpowiedni formularz w Zamówieniach i administracja utworzy zaproponowaną przez ciebie lokację.

8. Każda istotna sesja, w której był zawarty np. trening postaci, należy zgłosić do odpowiedniego wątku na forum, by zostały podsumowane zdobyte punkty doświadczenia oraz stan postaci. Należy jednak pamiętać o tym, że samodzielny trening jest słabiej punktowany niż misja, czy trening z udziałem MG.
Regulamin Forum
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry
Strona 1 z 1



Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Witamy :: Organizacja-
Skocz do: